Přátelé, kamarádi..
Máme pro vás další reportáž z dění okolo ,,Mravence“. Uklízeli jsme, škrábali staré nátěry, umývali a hlavně vyvařovali a rovnali.Proseknuté místo na prohlížecí kabině bylo vyrovnáno a zavařeno, stejně tak jsme narovnali nosník. Okolo tohoto místa jsme ještě narovnali madla. Rovnáním rozhodně nekončíme a ještě nás ho hodně čeká. Jako další na vyrovnání jsme zvolili schůdky, ty nás trochu trápili při nastupování, ale už je hotovo a zbývá narovnat jen madlo na kterém se už pracuje. Dále bylo vyvařeno proseknuté místo na bočnici kvůli kterému musel být z druhé strany stěny vytvořen otvor, aby se nestalo nic špatného při sváření. Kromě bezpečnosti jsme otvor vyvrtali i kvůli tomu, že nebyl klasicky ve stěně obložen sololitem, který by se dal jinak jednoduše sundat, ale byl vytvořen přímo pod naftovou nádrží, která je pár desítek centimetrů nad zemí. Naftová nádrž je navíc obložena masivní dřevěnou skříní, takže demontáž nepřicházela po prozkoumání v úvahu. Otvor je vidět jenom při sehnutí hlavou až na zem, ale i tak bude přeplátován sololitem, už tak jsme z prostoru mezistěny vytáhli dost suché trávy ptačího hnízda. Narovnání se dočkaly i drobnosti jako jsou různé zohýbané plechy. Nakonec jsme nečekaně opět rovnali, tedy tentokrát spíš zakulacovali. Pustili jsme se do tří promáčklin na čele zadního stanoviště, které se staly nejspíš ještě za deponie v Hanušovicích. K tomu bylo třeba odmontovat dřevěné lišty, stropní desky, plechy, izolaci a některé části dřevěné kostry stropu. Trochu jsme se obávali zda to půjde bez nahřátí, přeci jen jsou to dvou milimetrové plechy, ale nakonec s pořádnou palicí a trochou myšlení jsme dosáhli pro nás až překvapivého výsledku a ani jsme nemuseli použít autogen.