- Výrobce: ČKD Praha
- Rok výroby prototypu: 1955
- Sériová výroba: 1957 – 1962
- Vyrobeno ks: 824
- Rok výroby: 1958
- Výrobní číslo: 4413
Technické údaje:
- Délka přes nárazníky: 7 240 mm
- Délka skříně: 6 000 mm
- Šířka: 2 600 mm
- Výška: 3 348 mm
- Rozvor: 2 800 mm
- Minimální poloměr oblouku: 60 m
- Uspořádání pojezdu: B
- Služební hmotnost: 22 t
- Průměr nových dvojkolí: 1 000 mm
- Průměr opotřebených dvojkolí: 920 mm
- Rozchod: 1 435 mm
- Nápravový převod: 1:4,23
- Typ spalovacího motoru: TATRA T3-929 (V10)
- Objem spalovacího motoru: 15,834 l
- Vrtání: 120 mm
- Zdvih: 140 mm
- Zásoba paliva: 350 l
- Olejové hospodářství: 80 l
- Výkon kompresoru: 50 m3/hod
- Přenos výkonu: mechanický
- Maximální tažná síla: 57 kN
- Trvalý výkon spalovacího motoru: 208 kW
- Maximální rychlost: 40 km/h
Naše „Prasátko“, bylo vyrobeno v ČKD pod v.č. 4413 v roce 1958. Označení z výroby nese T211.0531 a toto číslo mu zůstalo i přes remotorizaci. Místo původního motoru T111A byl dosazen desetiválec T929 známý z nákladních automobilů Tatra 815. „Prasátko“, jak jsme zjistili z jeho původu, bylo kdysi v SHD středisko Bohosudov. Poté bylo zakoupeno ACHP Strunkovice nad Blanicí. Od zdejšího Agra, jsme jej zakoupili my. V prosinci minulého roku se jej podařilo oživit a pak už jen zbývalo načasovat a zkoordinovat celou nakládku, vykládku a převoz do nového domova. A to se stalo dne 5.dubna jsme jej převezli s firmou GOIS do Čáslavi.